Łotrzyk jest klasą korzystającą z lekkiej zbroi, mogącą zadawać ogromne obrażenia seriami swych ataków.
Są oni mistrzami skrywania się i zabójstwa, przemieszczającymi się obok swych wrogów niezauważeni, atakującymi z cienia, a następnie uciekającymi z pola walki w mgnieniu oka. Mogą oni również tworzyć trucizny, które mogą ranić, lub osłabiać ich przeciwników, zmniejszając ich efektywność w walce. Grupy będą uważały łotrzyka za klasę bardzo przydatną, nie tylko ze względu na ogromne obrażenia, jakie zadaje, ale również dlatego, że mogą oni otwierać zamknięte drzwi i skrzynie, a także rozbrajać ukryte pułapki.
* Dostępna dla: Gnomy, Ludzie, Krasnoludy, Nocne Elfy, Krwawe Elfy, Orkowie, Nieumarli, Trolle
* Typ: Klasa zadająca obrażenia w walce wręcz
* Podstawowe paski: Życie/Energia
* Dostępny rodzaj zbroi: Cloth, Leather
* Dostępny rodzaj broni: Dagger, Swords, Maces, Fist Weapons, Thrown, Guns, Bows, Crossbows
Zalety klasy
* Podstępne zdolności pozwalają Łotrzykowi zwiedzać miejsce łatwiej niż inne klasy.
* Łotrzyk może robić i korzystać z trucizn, aby uszkodzić lub spowolnić wroga.
* Bardzo duży potencjał przy walce wręcz.
* Potrafi otwierać zamki.
* Efektywnie może uciec z bitwy dzięki sprintowi, znikaniu i zasłanianiu.
Wady klasy
* Nie posiada drużynowych buffów.
* Jest ograniczony do noszenia ubrań cloth i leather.
* Nie posiada zdolności leczących .
Rola w drużynie
Zaczajony Łotrzyk niszczy w złośliwy sposób. Niczym Mag, potrafi szybko przedrzeć się przez przeciwników i brutalnie skorzystać z obszernej bazy umiejętności. Łotrzykowie są też dobrymi zwiadowcami, będąc zdolnym skradać się za potworami, jeśli są dobrze wyszkoleni, co się kryje za kłamstwem. I nie ma nic lepszego niż Łotrzyk na końcu instancji, gdzie jest zamknięta skrzynia lub drzwi dzieląc cię od ciężko zarobionych bogactw.
Offline