Łotrzyk jest klasą korzystającą z lekkiej zbroi, mogącą zadawać ogromne obrażenia seriami swych ataków.
Są oni mistrzami skrywania się i zabójstwa, przemieszczającymi się obok swych wrogów niezauważeni, atakującymi z cienia, a następnie uciekającymi z pola walki w mgnieniu oka. Mogą oni również tworzyć trucizny, które mogą ranić, lub osłabiać ich przeciwników, zmniejszając ich efektywność w walce. Grupy będą uważały łotrzyka za klasę bardzo przydatną, nie tylko ze względu na ogromne obrażenia, jakie zadaje, ale również dlatego, że mogą oni otwierać zamknięte drzwi i skrzynie, a także rozbrajać ukryte pułapki.
* Dostępna dla: Gnomy, Ludzie, Krasnoludy, Nocne Elfy, Krwawe Elfy, Orkowie, Nieumarli, Trolle * Typ: Klasa zadająca obrażenia w walce wręcz * Podstawowe paski: Życie/Energia * Dostępny rodzaj zbroi: Cloth, Leather * Dostępny rodzaj broni: Dagger, Swords, Maces, Fist Weapons, Thrown, Guns, Bows, Crossbows
Zalety klasy
* Podstępne zdolności pozwalają Łotrzykowi zwiedzać miejsce łatwiej niż inne klasy. * Łotrzyk może robić i korzystać z trucizn, aby uszkodzić lub spowolnić wroga. * Bardzo duży potencjał przy walce wręcz. * Potrafi otwierać zamki. * Efektywnie może uciec z bitwy dzięki sprintowi, znikaniu i zasłanianiu.
Wady klasy
* Nie posiada drużynowych buffów. * Jest ograniczony do noszenia ubrań cloth i leather. * Nie posiada zdolności leczących .
Rola w drużynie
Zaczajony Łotrzyk niszczy w złośliwy sposób. Niczym Mag, potrafi szybko przedrzeć się przez przeciwników i brutalnie skorzystać z obszernej bazy umiejętności. Łotrzykowie są też dobrymi zwiadowcami, będąc zdolnym skradać się za potworami, jeśli są dobrze wyszkoleni, co się kryje za kłamstwem. I nie ma nic lepszego niż Łotrzyk na końcu instancji, gdzie jest zamknięta skrzynia lub drzwi dzieląc cię od ciężko zarobionych bogactw.
|