Warlockowie są panami cienia, płomieni oraz demonicznych mocy.
Są oni klasą, która może zarówno zatruwać swych przeciwników chorobami i klątwami, ciskać pociskami z ognia i cienia na polu walki, oraz przyzywać demony, aby te wsparły ich w boju. Mimo, że war lock jest klasą zadającą ogromne obrażenia ze sporego dystansu, ich demoniczne moce mogą również chronić i wspierać ich sojuszników w walce, a nawet przyzywać innych graczy z drugiego końca świata dzięki magicznym portalom, które mogą tworzyć.
Dostępna dla: Gnomy, Ludzie, Orkowie, Nieumarli, Krwawe Elfy
Typ: Zasięgowa klasa zadająca magiczne obrażenia
Podstawowe paski: Życie/Mana
Dostępny rodzaj zbroi: Cloth
Dostępny rodzaj broni: Daggers, Wands, Staves, Swords
Zalety klasy
Posiada zdolność do przyzywania i kontrolowania demonów.
Potrafi stworzyć Healthstone'y dla swoich towarzyszy, co pomaga utrzymać im się przy życiu.
Może przywołać innych członków drużyny przy użyciu czaru Ritual of Summoning.
Posiada własnego, demonicznego wierzchowca.
Potrafi wysysać życie z wroga i leczyć siebie.
Wady klasy
Niektóre z jego czarów i umiejętności wymagają Soul Shardów.
Może nosić tylko cloth armor.
Słaby w walce wręcz.
Rola w drużynie
Czarnoksiężnicy posiadają zarówno potężne zaklęcia raniące przeciwników (głównie zadające obrażenia podczas ich trwania, tzw. DoT'y) oraz debuffy współpracujące ze zdolnościami innych członków drużyny. W zanadrzu mają wiele klątw na różne okazje co czyni ich najlepszymi debufferami w grze. Świetnie sprawdzają się też w kontrolowaniu tłumów (crowd control) przy użyciu czarów takich jak Seduction czy Banish. Wspomagają drużynę tworząc dla jej członków magiczne kamienie o różnych właściwościach.
Warlokowie maja także do swojej dyspozycji demoniczne pachołki które sa bardzo przydatne.
Wkońcu co dwie glowy to nie jedna.
Offline