Kapłani są mistrzami leczenia I przetrwania, niwelują obrażenia swych sojuszników, ochraniają ich w czasie walki, a nawet wskrzeszają swych poległych kompanów.
Mimo, że dysponują oni szerokim wachlarzem ochronnych i wzmacniających zaklęć, aby wspierać swych sprzymierzeńców w walce, kapłani mogą również zaatakować swych wrogów, używając mocy cienia jak i światła, aby ich zniszczyć. Są oni klasą wszechstronną i bardzo silną, bardzo pożądaną w grupach, mogącą przyjąć jedną z wielu ról.
* Dostępna dla: Ludzie, Krasnoludy, Nocne Elfy, Nieumarli, Trolle, Krwawe Elfy, Draenei * Typ: Klasa lecząca * Podstawowe paski: Życie/Mana * Dostępny rodzaj zbroi: Cloth * Dostępny rodzaj broni: One-Handed Maces, Daggers, Staves, Wands
Zalety klasy
* Najlepiej lecząca klasa * Kapłan może wskrzeszać martwych graczy * Mogą wskrzeszać innych graczy * Posiada mocne buffy * Potrafi kontrolować humanoidy * Inni gracze uwielbiają Kapłanów
Wady klasy
* Może nosić jedynie cloth armor * W niektórych sytuacjach może być łatwo i szybko zabity
Rola w drużynie
Z ich powołaniem do wiary, Kapłani Azerothu starają się bronić swoich kumpli. Leczenie i pomoc jest głównym atutem tej klasy. Dodatkowo, posiadają oni umiejętności crowd control, które mogą ocalić życie w walce przeciwko Nieumarłym. Ich mocy Cienia (Shadow) także nie można zignorować, Kapłan wyspecjalizowany w tego typu magii potrafi zadawać duże obrażenia, jeśli jest dobrze prowadzony. Oczywiście nie mówimy ci jak masz grać – jedna z najbardziej fascynujących praktyk z tego rodzaju jest codziennie pomysłowo rozwijana przez graczy!
|